Німецька корпорація Grohe декларує цінності, що засновані на високій якості виробів і помножені на технології та довговічність. Продукція бренду користується попитом у 130 країнах світу, а кожна нова модель Grohe не має аналогів, будь то змішувачі, раковини чи інші вироби.
Офіс та студія дизайну Grohe міститься в серці одного з найбільших міст Німеччини, Дюссельдорфі. Напевно, у місті відомих споживчих брендів варто створювати креативні аксесуари та якісний санфаянс, найкращі моделі змішувачів і душових систем. Але справа радше в цінностях виробника та традиціях підприємств, що входять до корпорації.
Компанію збирали «по крихтах». У 1936 році Friedrich Grohe після розриву відносин з батьком придбав мануфактуру товарів для ванних Berkenhoff & Paschedag, а з 1948 року вона отримала ім'я власника – Grohe. Розпочалося створення корпорації, куди інтегрувалися найкращі бренди Німеччини. Серед них Eichelberg(1817), Carl Nestler(1873), DAL(1910) та інші.
Принцип Grohe «Чисте задоволення від води» виявляє глибину турботи про клієнтів та засвідчує факт, що знак на товарі «Вироблено в Німеччині» є ознакою якості.